Miksi Fox News ei ole koko ongelma

Miksi Fox News ei ole koko ongelma Turvatarkastaja näkee News Corp.: n pääkonttorissa Manhattanissa, huhtikuussa 2017. AP / Mary Altaffer

Amerikkalainen lehdistö näyttää kiinnittyneenä Fox Newsiin ja sen omistajiin, Murdochin perheeseen.

Äskettäin The New York Times aikoi selittää ”Miten Rupert Murdochin vaikutusvalta imperiumi maailman. ”Tämä seurasi New Yorkerin tutkimusta”Fox Newsin valkoisen talon tekeminen"

Molemmat artikkelit vaativat paljastavan Fox Newsin ja patriarkan Rupert Murdochin todellisen poliittisen vaikutuksen nykypäivän politiikkaan.

Ja molemmat artikkelit olisivat iloisia myöhään Fox Newsin perustaja Roger Ailes. Pölyttömät Ailes tukivat Fox News -brändin identiteettiä, jota vahvistavat edelleen kunnioitettava lehdistö vuosien kuluttua hänen kuolemastaan.

Fox News, Ailes väitti, pysyy aina aliravintona ja pitää valtavirran kilpailijat ikuisesti halveksunnassa. Vaikka Ailes ammuttiin kun uskottavia syytöksiä seksuaalisesta väkivallasta syntyi, Fox Newsin nykyinen kokoonpano kuvastaa suurta osaa Ailesin alkuperäisestä visiosta.

Oz: n ohjatun tapaan Roger Ailes täytti kuvan omasta voimastaan ​​ja verkon voimasta. Viimeaikaiset tapahtumat, kuten Donald Trumpin valinta, vahvistavat ilmeisesti verkon vaikutuksen.

Silti, kun vedämme verhon takaisin, todisteet siitä, että Fox News ja Rupert Murdoch loivat ja ylläpitivät nykyistä poliittista hetkiä, näyttävät paljon epäsuoremmilta.


Hanki viimeisin InnerSelfistä


Myös ajatus siitä, että Fox Newsin valta syntyy ennennäkemättömästä läheisestä suhteesta Trumpin hallintoon, jää myös eroon.

Epäonnistukset, ei voittoja

Aloitetaan ajatuksesta, että Trumpin 2016-voitto voidaan katsoa Fox Newsille.

Tällainen väite olisi paljon uskottavampaa, jos Rupert Murdoch ja Roger Ailes olisi halunnut Donald Trumpin olevan 2016 republikaanien ehdokas.

Mutta he eivät tehneet. Sekä New York Times että New Yorkerin kappaleet myöntävät tämän.

Niinpä Ailes ja Murdoch eivät pystyneet lopettamaan republikaaneja äänestämästä sen sijaan, että valaisivat Trumpia Valkoisessa talossa.

Mutta tämä epäonnistuminen saada republikaanit 2016iin ei ole oikeastaan ​​yllätys.

Tarkastellaanko ennätystä.

2008issa kanava mainosti muita ehdokkaita, mutta Tasavallan äänestäjät valitsivat John McCainin. McCain palasi antipatiaa ja kutsui itsensä "Reaganin tasavalta. … Ei puhu-radio tai Fox News Republican. ”

Samoin vuonna 2012, Mitt Romney voitti republikaanisen nimityksen huolimatta siitä, että Fox Newsin johtoa ei tueta. Ne, jotka viittaavat Foxin kuninkaalliseen valtaan, näyttävät unohtaneen sen Rupert Murdoch edisti voimakkaasti Rick Santorumia se vuosi.

Times tai New Yorker eivät selitä näitä vikoja. Ne ovat kuitenkin epäilemättä merkityksellisiä arvioitaessa Fox Newsin vaikutusvaltaa.

Lukuisat tutkijat, jotka väittävät että "Fox News on kriittisesti tärkeä toimija amerikkalaisessa politiikassa… [se on] aktiivisesti muuttamassa amerikkalaista julkista mielipidettä", mikä myös heikentää monia Fox Newsin epäonnistumisia.

Tässä artikkelissa on liian monta epäonnistumista, mutta yksi on erityisen havainnollista. Fox News huolehtii siitä, että hän maksaa vuosittain US $ 1 miljoonaa dollaria ja huolehtii tukikelpoisista esityksistä ei voinut kääntää Sarah Palinia arvostetuksi republikaaniksi kuva.

ei ole Entinen Alaska Gov ja varapuheenjohtajaehdokas Sarah Palin Fox Newsissa, kesäkuu 17, 2013. Fox News kuvakaappaus

Chasing, ei johtava

Toimittajat ja tutkijat tukevat Fox Newsin pienen yleisön todellisuutta. Keskimäärin yöllä 2018issa, Fox News houkutteli 2.4 miljoonan prime-time-katsojat.

Se on vaikuttava numero. Se teki Fox Newsista eniten katsotun kaapelitelevisio-ohjelman 2018issa.

Yhdysvaltain väestö 2018issa oli kuitenkin noin 327 miljoonaa, mikä tarkoittaa, että 99.3% amerikkalaisista ei katsellut Fox Newsiä missään tietyssä yössä.

Yritys 26% rekisteröidyistä äänestäjistä ovat joko rekisteröityjä republikaaneja tai tunnistaa republikaaneiksi, ja 2018: ssa oli arvioidut 158 miljoonat äänestäjät.

Täten 2018in tyypillisessä yössä, vaikka jokainen Fox News-katsoja oli rekisteröity republikaani (ja he eivät ole), 94.2% republikaaneista Yhdysvalloissa ei vieläkään virittäisi.

Kuinka harvat ihmiset todella katsovat Fox Newsia? Alhaisen arvosanan lähetysverkkoviestio-ohjelma - CBS Evening News - keskimäärin yli kaksinkertainen määrä Fox Newsia katsojat 2018issa.

Näillä numeroilla ei ole yllättävää, että Fox News ajaa usein katsojiaan sen sijaan, että he johtaisivat niitä. Toisin sanoen: On todennäköisempää, että Fox News käsittelee sen pienen mutta uskollisen yleisön olemassaoloa, kuin Fox News todella muuttaa ketään.

Tiedotusvälineiden presidentin läsnäolon historia

Sitten on ajatus, että Fox Newsin todellinen voima on peräisin sen ainutlaatuisesta läheisestä suhteesta Trumpin hallintoon.

Erityisesti entinen Fox Newsin johtaja Bill Shine nimitti Valkoisen talon viestinnän valvontatehtävän - Fox News maksoi hänet edelleen - ilmaisee samanlaisia ​​ja yhteisiä viestinnän tavoitteita Valkoisen talon ja kaapelikanavan välillä.

Mutta on olemassa pitkä historia tiukasta sotkeudesta yleisradioyhtiöiden ja Valkoisen talon välillä, jossa on lukuisia esimerkkejä samantyyppisistä backroom-sopimuksista, joita todennäköisesti esiintyy nyt.

Esimerkiksi historioitsijana David Culbert paljasti, kun presidentti Roosevelt halusi, että hänen kaikkein äänekkäin lähetyskriittinsä - CBS-kommentoija nimeltään Boake Carter - poistetaan amerikkalaisista aallokkoista, hän yksinkertaisesti opetti sihteerinsä Carterin sponsori ja verkosto peruuttavat ohjelman.

Kuten dokumentoiduissa suhteissa yritysten tiedotusvälineiden ja presidentin hallintojen välillä, on todennäköistä, ettei yksikään hallinto koskaan pääse presidentti Lyndon Johnsonin ennätykseen.

Johnsonin poliittinen nousu oli KTBC: n tulot, hänen Austin, Texas, radioasema.

Palvelessaan kongressissa Johnson sijoitti aseman lisenssin vaimonsa nimiin CBS: n painostaminen kannattavaksi liitossopimukseksi. Frank Stanton, CBS: n johtaja, joka myöhemmin tuli elinikäiseksi ystäväksi, sitoi liiketoimintaa.

Myöhemmin Stantonista tuli CBS: n presidentti, ja kun Johnson nousi Valkoiseen taloon, kaksi säännöllisesti annettiin. Yhdessä keskustelu, tallennettu helmikuussa 6, 1964CBS: n johtaja Stanton neuvoo presidentti Johnsonia tulevassa kokouksessa New York Timesin toimituksellisen kokoonpanon kanssa.

Kuitenkin heidän keskustelunsa ei rajoittunut journalismiin.

"Mitä mieltä olette republikaanisista ehdokkaista [1964ille], mitä he tekevät - ovatko he mitään edistystä?" Johnson kysyi.

"En usko, että he tekevät mitään edistystä", CBS: n puheenjohtaja kertoo Yhdysvaltojen presidentille.

CBS: n johtaja Frank Stantonista tuli presidentti Lyndon Johnsonin elinikäinen ystävä.

Se on todennäköisesti samanlainen keskustelut ovat säännöllisiä presidentti Trumpin ja useiden Fox News -tietojen välillä.

Mutta koska tällainen viestintä on tapahtunut aiemmin, sitä ei voida kutsua ennennäkemättömäksi. Toisin kuin Johnsonin liiketoiminnassa CBS: n kanssa, Donald Trumpilla ei ole suoraa taloudellista osuutta Fox Newsista.

Luotettavuus virheellisen kuvauksen avulla

Huomatessaan historiallisen ennakkotapauksen Fox Newsin läheisistä yhteyksistä Valkoiseen taloon ei ole syytä selittää ilmeistä eturistiriitaa kanavan journalismissa, aivan kuten verkon rajoitetun tehon huomauttaminen ei merkitse sen viestien hyväksymistä.

Molempien tekeminen on kuitenkin tärkeä asia niille, jotka pyrkivät lieventämään kanavan vaikutusta. Toimittajat ja tutkijat, jotka haluavat paljastaa Rupert Murdochin ja Roger Ailesin valtavan vaikutuksen, saattavat tahtomattaan pysäyttää tämän voiman.

Todellisuus on se, että useimmat meistä eivät asu "Planet Fox" -kannalla, emmekä ole Murdochin imperiumin aiheita. The New Yorkerin ja The New York Timesin kritiikki auttaa Fox Newsia saamaan uskottavuutta sen tekijöiden - kotona olevien katsojien ja Washingtonin tasavallan puolueen - kanssa. Tällainen huomio osoittaa, että Fox News pelkää edelleen vihollisiaan.

Roger Ailes ei koskaan pelännyt arvostavan median kritiikkiä. Kuten Ozin velho, Ailes oli paljon huolissaan siitä, että hän ja hänen luomuksensa saattaisivat paljastua heikkoina ja tehottomina.

Silti se on suuri osa tiedoista ja viimeaikaisesta historiasta.

Fox News ei voinut estää Obaman valintaa, uudelleenvalintaa tai 2018-sinistä aaltoa. Ja huolimatta nykyisen hallinnon toistuvasta edistämisestä, se ei voi näyttävät herättävän presidentti Trumpin "uskomattoman vakaan" hyväksyntänumerot.

Ei ole epäilystäkään siitä, että Fox News on todistettavissa oleva vaikutus poliittisten marginaalien ympärille. Se motivoi kiistatta republikaaneja äänestämään republikaanien puolesta.

Mutta sen todellinen vakuuttava voima voidaan tarkasti merkitä "marginaaliseksi".

Fox Newsin vaikutus ja sen rajallinen vaalivalta osoittavat asianmukaisesti, että lopulta on paljon haitallista kuin tutkiva journalismi, joka edelleen edistää kanavan omia myyttejä.Conversation

Author

Michael J. Socolow, apulaisprofessori, viestintä ja journalismi, Mainen yliopistossa

Tämä artikkeli julkaistaan ​​uudelleen Conversation Creative Commons -lisenssin alla. Lue alkuperäinen artikkeli.

Liittyvät kirjat

{AmazonWS: searchindex = Books; avainsanoja = aktivismille, maxresults = 3}

enafarzh-CNzh-TWnltlfifrdehiiditjakomsnofaptruessvtrvi

seuraa InnerSelfia

facebook-kuvakeTwitter-kuvakeRSS-kuvake

Hanki uusimmat sähköpostitse

{Emailcloak = off}