InnerSelf-uutiskirje

InnerSelf-uutiskirje: Huhtikuu 19th, 2015

Huhtikuu 19th, 2015

Tervetuloa... InnerSelf toivottaa sisäisen itsesi tervetulleeksi.

Kuten me kaikki olemme kokeneet, elämässä on ylä- ja alamäkiä ja sen haasteita. Tällä viikolla tarkastelemme, miten käsitellä parhaiten näitä vaikeita aikoja. Joskus voimme vain tuntua hukkua ja mitä tarvitaan Selvitä Clutter elämässäsi.

Yksi kirjoittaja suosittelee Oman mielen muuttaminen ja omasta tavasta poistuminen. Toinen artikkeli käsittelee Sanotaan kyllä! ja kipu, uskomukset ja oletukset rauhaan. On kuitenkin tärkeää ymmärtää se Epäonnistuminen voi olla positiivinen elementti - jos annat sen. Lyhyt tehtäväluettelo, kirjan kirjoittaja, Elämä siirtymässä, esittelee Seitsemän tapaa kulkea tielläsi siirtymällä.

Tervetuloa (ja kutsumme) myös palautetta ... Kerro meille, jos jokin ei toimi, linkki on rikki tai se puuttuu jne. Jos haluat lähettää meille kommenttisi, siirry kohtaan "Tämä ja se" jokaisen sivun ylävalikosta ja klikkaa "Ota yhteyttä" -painiketta. Ja tietenkin, lahjoitukset ovat aina tervetulleita ja arvostettuja (ja auttavat pitämään InnerSelfin verkossa).

Toivotan teille miellyttävää oivaltavaa lukemista ja tietysti ihmeellistä, ilo-täyttä ja rakastavaa viikkoa.

sisäinen tilausgrafiikka

Marie T. Russell
editor / kustantaja,
InnerSelf.com
"Uudet asenteet ... uudet mahdollisuudet"

EDITORIN VALINTAKIRJAT

Oman mielen muuttaminen ja omasta tavasta poistuminen

Kirjoittanut Hal Mathew.

Oman mielen muuttaminen ja omasta tavasta poistuminenUseimmat meistä kävelevät päähän kiireisillä mehiläispesillä, tietoisina joistakin ajatuksista, kun he tulevat ja menevät, mutta eivät ole täysin tietoisia henkisen toiminnan buzzista juuri pinnan alla. Joka kerta kun se on hyvä idea lopettaa ja kysyä itseltäsi, Mitä oikein ajattelin?

Lue artikkeli täältä: Oman mielen muuttaminen ...

Sanotaan kyllä! Vapauta kipu, uskomukset ja oletukset rauhaan

Kirjoittanut Nick Seneca Jankel.

Sanotaan kyllä! Vapauta kipu, uskomukset ja oletukset rauhaanKaikki kivut, uskomukset, olettamukset voidaan vapauttaa rauhaan päästämällä siitä irti. Voimme sallia sen purkautua ja virrata suuressa rakkauden tulvassa, joka kursseilla käydään läpi, kun käynnistämme ...

Lue artikkeli täältä: Sanotaan kyllä! Vapauta kipu, uskomukset ja oletukset ...

Selvitä Clutter elämässäsi

Kirjoittanut Heather McCloskey Beck.

Selvitä Clutter elämässäsiKuinka monet meistä tuntevat rasittavan liian monta vastuuta eivätkä hidastu tarpeeksi kauan ajatella jopa yhtä selkeää ajatusta? Mielemme ovat täynnä loputtomia ja tosiaineita, jotka pitävät meidät juoksevina nopeuksina. Meillä on jatkuvasti monitehtäviä ja pommitetaan tuhoisan määrän tietoa, jota ei tarvitse olla siellä.

Lue artikkeli täältä: Selvitä Clutter elämässäsi

Epäonnistuminen voi olla positiivinen elementti - jos annat sen

Kirjoittanut Bob Proctor ja Greg S. Reid.

Epäonnistuminen voi olla positiivinen elementti - jos annat senEpäonnistuminen voi olla positiivinen elementti lopullisessa menestyksessä. Tämä periaate on todistettu koko historian aikana suurimpien yrittäjien joukossa. Suuri Henry Ford ei ollut muukalainen epäonnistumiseen. Ennen Ford Motor Companyn perustamista Fordin aikaisemmat yrityspyrkimykset epäonnistuivat ja jättivät hänet rikkoutumaan.

Lue artikkeli täältä: Voi olla positiivinen elementti ...

Seitsemän tapaa kulkea tielläsi siirtymällä

Kirjoittanut Servet Hasan.

Seitsemän tapaa kulkea tielläsi siirtymälläElämän haasteet ovat yleisiä ja lopulta löytävät meidät. Olitpa siirtymässä uuteen kaupunkiin, lähtenyt kollegioon tai kokenut avioeron perheessäsi, elämääsi heittää suuri käyräpallo meidän tapaamme jättää meidät kaipaamaan tavan tapaa.

Lue artikkeli täältä: Seitsemän tapaa kulkea tielläsi siirtymällä

Astrologinen lehti viikolle

Kirjoittanut Pam Younghans (päivitetty sunnuntai-iltapäivällä)

Pam YounghansTämä viikoittainen sarake (päivitetty joka sunnuntai-iltapäivä) perustuu planeettamuutoksiin ja tarjoaa näkökulmia ja oivalluksia, jotka auttavat sinua hyödyntämään nykyisiä energioita parhaalla mahdollisella tavalla. Lue lisää

On myös erittäin hyödyllistä lukea uudelleen viime viikon astrologinen lehti koska se antaa 20 / 20-näkymän tapahtumista ja voi tarjota monia "ah-ha" -näkökulmia.

MUUT LISÄTIEDOT:

Päivitämme monia arkistossamme olevia artikkeleita ja julkaistamme ne uudelleen, koska ne ovat edelleen hyvin merkityksellisiä tänään. Tässä muutamia niistä:

* Paasto turvallisesti terveydelle: Pro ja Con sekä miksi ja miten

* Kotisi ilmapiirin selvittäminen henkisellä puhdistuksella

* Migreenin päänsärkyjen ehkäiseminen ja niiden pysäyttäminen niiden jäljillä

* Kuusi parantavaa ääntä luovat energiaa eri elinten parantamiseen

* Ravitsemushoidon löytäminen: ruoan rooli elämässämme

* Pelkää kuolevat? Miten siirtyä pois "kuolema-a-fobiasta"

* Nenän ruuhkautumisen estäminen luonnollisilla korjaustoimenpiteillä

* Cosmic Income Tax: Humoristinen näköala valaistuneeseen verojärjestelmään

Voit myös käydä jokaisessa osassa mielenkiinnon mukaan. Jokainen alla mainittu osa on suunniteltu omaksi "mini-verkkosivustoksi".

Asuminen Harmoniassa: Ole innoittamana

"Asuminen Harmoniassa"-osio sisältää artikkeleita Terveys ja hyvinvointi, Koti ja puutarha, Lemmikkieläimet, Vapaa-aika ja luovuus, Rahoitus ja ura sekä Tiede ja tekniikka.

Henkilökohtaista kehitystä: Ole oivaltavaa

"Personal Development"alue kattaa asenneasetukset (joihin kuuluvat pelko, viha, kiitollisuus, anteeksianto), intuitio ja tietoisuus, suhteet ja vanhemmuus, hengellisyys ja tietoisuus (mukaan lukien meditaatio) sekä onnellisuus ja menestys.

Sosiaalinen ja poliittinen: Ilmoitettava

"Sosiaalinen ja poliittinen"kattaa aiheet, jotka vaikuttavat meihin henkilökohtaisesti, mutta käsittelevät" yhteiskunnallisempaa "tai" poliittisempaa "aluetta. Tämä alue käsittää ympäristö ja ilmasto, demokratia, oikeudenmukaisuus, epätasa-arvo, talous ja muut. Nämä aiheet vaikuttavat meihin henkilökohtaisella ja planeettatasolla ja ovat siis hyvin merkityksellisiä yhteiselle matkallemme maaplaneetalla.

EDITORIN VALINTA VIDEOT

Jos haluat nähdä tällä viikolla lisättyjä videoita, siirry osoitteeseen Videon kotisivu  or

Klikkaa tästä, jos haluat nähdä lisää videoita kohdasta "Living in Harmony";

Lisää videoita henkilökohtaisessa kehityksessä;

Lisää videoita aiheesta "Sosiaalinen ja poliittinen"

HELPPUL INNERSELF LINKIT:

lahjoita nyt 2Siirry luovutuslomakkeeseen napsauttamalla kuvaa.

Facebook | Twitter | InnerSelf Home

Käytä tätä linkkiä ostamaan Amazonista
Hinta on sama alhainen Amazon-hinta, ja saamme palkkion :-), joka auttaa meitä korvaamaan verkkosivuston käyttökustannukset: palvelimet, kaistanleveys, ohjelmapäivitykset jne.