InnerSelf-uutiskirje

InnerSelf-uutiskirje: tammikuu 18th, 2015

Tammikuu 18th, 2015

Tervetuloa... InnerSelf toivottaa sisäisen itsesi tervetulleeksi.

Olemme olleet kiireisiä koko viikon ajan "hienosäätämällä" uutta verkkosivustoa ... Se on ollut suuri kunnostus ja siellä on valtava määrä yksityiskohtia, jotka on otettava huomioon.

Tervetuloa (ja kutsumme) kaikki palautteet uuteen sivustoon ... mitä haluat, mitä et pidä, ja erittäin tärkeää, jos jokin ei toimi tai puuttuu jne. Voit lähettää meille kommenttisi jokaisen sivun ylimmässä valikossa "Tämä ja se" -kohdassa, ja näet Yhteystiedot-painikkeen.

Kaiken tämän lisäksi olemme myös lisänneet verkkosivustolle uusia artikkeleita. :) Olemme esittäneet kuusi artikkelia alla, mutta olemme lisänneet sivustolle tällä viikolla yhteensä noin 20 uutta artikkelia. Alla on "Editor's Choice" -artikkeleita sekä lisälinkkejä tiettyihin InnerSelf-sivuston osioihin, joita voit tutustua omien etujen mukaan.

Olemme myös esittäneet kolme videota, mutta tarjoamme sinulle myös linkkejä videoiden luokkiin, joista löydät lisää tällä viikolla lisättyjä videoita (noin 10in uudet videot).

sisäinen tilausgrafiikka

Toivotan teille miellyttävää oivaltavaa lukemista ja tietysti ihmeellistä, ilo-täyttä ja rakastavaa viikkoa.

Marie T. Russell
editor / kustantaja,
InnerSelf.com
"Uudet asenteet ... uudet mahdollisuudet"

TOIMITTAJAN VALINTA

Healing on paljastava: Onko elämä noin väärinkäytön välttämisestä tai ilon luomisesta? Kirjoittanut Sara Chetkin.

Kehomme, kuten maailmamme, heijastavat sisäistä dynamiikkaa. Jos meillä on kaaosta tietoisuutessamme, meillä on kaaos kehossamme. Meidän on selvitettävä pelko ja roska, jota olemme kuljettaneet vuosien ajan, ja opimme jälleen, mitä yksinkertaisesti on olla.

Näytön vapaa päivä: suuri lahja itsellesi ja muille

Näytön vapaa päivä: suuri lahja itsellesi ja muilleKirjoittanut Joyce Vissell.

Barry ja minä päätimme tehdä sunnuntaina erityisen lepopäivän ja latauksen. Tarkoituksemme oli hyvä, mutta pian menimme tietokoneeseen "vain vähän" tarkistaaksemme tärkeän sähköpostiviestin. Se, että "vain vähän" muuttuu useita tunteja ja pian suuri osa päivästä olisi ohi.

Onko ihmisillä tarve merkitykselle ja elämän tarkoitukselle?

Ihmisen tarve merkitykselle ja elämän tarkoitukselleKirjoittanut Eric Maisel.

Ei ole mitään elämän merkitystä, vaan paljon subjektiivisia elämän merkityksiä, eikä ole olemassa mitään tarkoitusta elämälle vaan pikemminkin monille subjektiivisille elämän tarkoituksille. Jokaisen henkilön on selvitettävä elämän tarkoituksensa ja elämän merkityksensä ja tehtävä arvopohjainen merkitys ...

Neutraalisuuden viljely: Ero onnellisuuden tavoittelun ja yksinkertaisesti onnellisen olemisen välilläKirjoittanut Eileen Day McKusick.

Uskon, että amerikkalaisilla on oikeus "elämään, vapauteen ja onnen harjoittamiseen" aiheuttaa ongelman, jota kulttuurissamme ei ole tutkittu. Onni on suuri ero onnellisuuden harjoittamisen ja yksinkertaisen onnellisuuden välillä, ja monet ihmiset pääsevät kiinni harjoittamisesta ...

10-askeleet todellisen sisäisen rauhan löytämiseksi Mindfulness-meditaatiossa

10-askeleet todellisen sisäisen rauhan löytämiseksi Mindfulness-meditaatiossaKirjoittanut Charles A. Francis.

Nykypäivän maailmassa monet ihmiset tulevat ymmärtämään, että onnen etsiminen saavutusten ja aineellisten omaisuuksien kautta lisää niiden kasvavaa stressiä, vain tuo heille enemmän kaaosta ja onnettomuutta. Koska he joutuvat arvioimaan uudelleen elämänsä suuntaa, he alkavat etsiä vaihtoehtoista tietä onnea ja sisäistä rauhaa varten.

Palvelun asenne: kuinka kirkastaa maailmaa

Palvelun asenne: kuinka kirkastaa maailmaaKirjoittanut Pam Grout.

Huolimatta siitä, mitä Madison Avenue haluaisi, että uskomme, että loma Chevlerissä, että Chrysler PT Cruiser, että anti-aging kerma ei ole salaisuuden salaisuus. On vain yksi asia, joka avaa oven todelliseen mielenrauhaan. Palvelemme tarkoitusta, joka on suurempi kuin ...

LISÄTIETOJA:

Lisäämme verkkosivustoon useita artikkeleita joka viikko. Sen sijaan, että luet ne kaikki täällä, voit käydä jokaisessa osassa mielenkiinnon mukaan. Jokainen alla mainittu osa on suunniteltu omaksi "mini-verkkosivustoksi".

Tutustu muihin artikkeleihin Asuminen Harmoniassa:

"Asuminen Harmoniassa"-osio sisältää artikkeleita Terveys ja hyvinvointi, Koti ja puutarha, Lemmikkieläimet, Vapaa-aika ja luovuus, Rahoitus ja ura sekä Tiede ja tekniikka.

Tutustu muihin artikkeleihin Henkilökohtaista kehitystä:

"Personal Development"alue kattaa asenneasetukset, intuition ja tietoisuuden, suhteet ja vanhemmuuden, hengellisyyden ja tietoisuuden sekä onnellisuuden ja menestyksen. Nämä luokat on jaoteltu myös omaan aiheeseensa (esimerkiksi pelko, viha, kiitollisuus, anteeksianto, meditaatio jne.) , joka löytyy kunkin sivun yläosassa olevista valikoista.

Tutustu muihin artikkeleihin Sosiaalinen ja poliittinen:

"Sosiaalinen ja poliittinen"kattaa aiheet, jotka vaikuttavat meihin henkilökohtaisesti, mutta käsittelevät" yhteiskunnallisempaa "tai" poliittisempaa "aluetta. Tämä alue kattaa ympäristön ja ilmaston, demokratian, oikeudenmukaisuuden, epätasa-arvon ja talouden. Nämä aiheet vaikuttavat meihin henkilökohtaisella ja planeettatasolla ja ovat siten tärkeä myös yhteisellä matkallamme maapallolla.

Astrologinen lehti viikolle (päivitetty sunnuntai-iltapäivällä)

Pam Younghansesittäjä (t): Pam Younghans. Tämä viikoittainen sarake (päivitetty joka sunnuntai-iltapäivä) perustuu planeettamuutoksiin ja tarjoaa näkökulmia ja oivalluksia, jotka auttavat sinua hyödyntämään parhaiten nykyisiä energioita ... Lue lisää

On myös erittäin hyödyllistä lukea uudelleen viime viikon astrologinen lehti koska se antaa 20 / 20-näkymän tapahtumista ja voi tarjota monia "ah-ha" -näkökulmia.

EDITORIN VALINTA VIDEOT

* Kiusaamisen ehkäisy: NBC: n haastattelu Marlise Karlinin kanssa

* Haastattelu "Life Purpose Boot Camp" -kirjoittaja, Eric Maisel

* Don Goewey: Aivosi optimointi voi vaikuttaa koko elämään

Klikkaa tästä saadaksesi lisää videoita elävässä harmoniassa;

Lisää videoita henkilökohtaisessa kehityksessä;

Lisää videoita sosiaalisessa ja poliittisessa mediassa

HELPPUL INNERSELF LINKIT:

lahjoita nyt 2Siirry luovutuslomakkeeseen napsauttamalla kuvaa.

Facebook | Twitter | InnerSelf Home

Käytä tätä linkkiä ostamaan Amazonista
Hinta on sama alhainen Amazon-hinta, ja saamme palkkion :-), joka auttaa meitä korvaamaan verkkosivuston käyttökustannukset: palvelimet, kaistanleveys, ohjelmapäivitykset jne.