InnerSelf-uutiskirje

InnerSelf-uutiskirje: maaliskuu 29th, 2015

Maaliskuussa 29th, 2015

Tervetuloa... InnerSelf toivottaa sisäisen itsesi tervetulleeksi.

Kun elämä liikkuu, sen hammaspyörät jauhuvat ja muutoksia tapahtuu - joskus suostumuksellasi, toisinaan ei. Mutta jossain vaiheessa huomaat, että pystyt Nollaa elämäsi! ja kysy itseltäsi, mikä tekee sinut eläväksi.

Elämäämme on monia alueita, jotka tarvitsevat omaa tunnettuuttamme. Tärkeä tehtävä on Suhteiden korjaaminen. Meidän on ehkä keskityttävä Villiä eloisuutta ja elinvoimaa ja varmasti voisi käyttää Ulkopuolinen läpimurto. Kun katsomme ympäröivää maailmaa, voi tulla meille, että se on Aika herätä.

Katsomme myös Miksi se vie sinut väkijoukkoonHellävarainen vanhempi, ja enemmän. Siirry kohtaan InnerSelf.com-sivusto lisää artikkeleita, joita ei ole esillä tässä uutiskirjeessä (yhteensä 23 uusia artikkeleita tällä viikolla useista eri aiheista, kuten Lääketieteellinen laitos, Halpa sähkö Nuorten aikuisten dystopia, Liikalihavuus, Paasto, Musiikki, ja enemmän).

Tervetuloa (ja kutsumme) myös palautetta ... Kerro meille, jos jokin ei toimi, linkki on rikki tai se puuttuu jne. Jos haluat lähettää meille kommenttisi, siirry kohtaan "Tämä ja se" jokaisen sivun ylävalikosta ja klikkaa "Ota yhteyttä" -painiketta. Ja tietenkin, lahjoitukset ovat aina tervetulleita ja arvostettuja.

sisäinen tilausgrafiikka

Toivotan teille miellyttävää oivaltavaa lukemista ja tietysti ihmeellistä, ilo-täyttä ja rakastavaa viikkoa.

Marie T. Russell
editor / kustantaja,
InnerSelf.com
"Uudet asenteet ... uudet mahdollisuudet"

EDITORIN VALINTAKIRJAT

Suhteiden korjaaminen kolmeen avaimeen ikuiseen rakkauteen

suhde-korjaus-3-15Kirjoittanut Susan Campbell ja John Gray.

Jotkut parit näyttävät siunattuina ikuisella rakkaudella. Sitten on kaikki meistä - jotka alkavat juosta vaikeuksiin, kun häämatka on ohi. Kohtaa eroja, erimielisyyksiä, epävirallisia tapaamisia. Painikkeet painuvat. Ja viestintä hajoaa, kun ongelmat ovat yhä vaikeampia ratkaista.

Lue artikkeli ja jaa: Kolmen avaimen suhteiden korjaaminen ...

Meditaatio elämää: vilkaisemista ja elinvoimaa

elinvoimaisuus 3 15Linda Martella-Whitsett kirjoitti.

Vitality on meille luonnollinen. Elinvoimaisuus on osa elämää. Sana elinvoimaisuus johtuu sen juuresta, ”elintärkeästä”, sen kahdesta merkityksestä, joita voidaan soveltaa elämämme tiedekuntaan. Elintärkeä tarkoittaa "välttämätöntä" tai "välttämätöntä". Elintärkeä tarkoittaa myös "energiaa" ja "kykyä menestyä".

Lue artikkeli ja jaa: Meditaatio elämälle ...

Vesivoimaa ihmisille ja autoille: Ulkopuolinen läpimurto

3-15Kirjoittanut Jeane Manning.

Inhoajat ympäri maailmaa tuntevat kehotuksen ratkaista ihmiskunnan energiaa tuottavia ongelmia. Ennen Internetiä ja sen avointa tiedon hankkimista yksinäiset keksijät yrittivät yksin pelastaa meidät riippuvaisuutemme likaisista polttoaineista. Ja kauan ennen kuin hippit näkivät vesimiehen aikakauden aamun, muutamat yksilöt huomasivat, että vesi on avain itsenäisyyteen.

Lue artikkeli ja jaa: Veden teho ihmisille ja autoille ...

Aika herätä: ajatusten ja sanojen yhdistäminen toimiin

time-to-herätys-3-15Kirjoittanut Rashmi Khilnani.

Monilla teistä on auki chakra ja kolmas silmä auki ja liitetty erittäin korkeaan värähtelytilaan ja silti sydän on edelleen murtunut, loukkaantunut tai vain ehdollisesti avattu. On äärimmäisen tärkeää, että kaikki chakrat avataan ja puhdistetaan tasapainoisesti. Mitä tehokkaammin parantat itsesi ratkaisemattomia näkökohtia ...

Lue artikkeli ja jaa: Aika herätä ...

Nollaa elämäsi! Kysy itseltäsi, mikä tekee sinut eläväksi

reset-your-lifeKirjoittanut Vicki Higgins.

Tiedän, että en ole ainoa henkilö, joka elää vaikeiden aikojen kautta. Tiedän, että sinä, kuten minä, olet kokenut oman osuutesi unelmista, toiveista ja pettymyksistä. Mutta tiedän myös, että olet sitoutunut luomaan parasta elämääsi. Ja voin auttaa. Kerron teille, miten työnnin reset-painikkeen elämääni ja vie sinut läpi askeleen niin, että voit myös.

Lue artikkeli ja jaa: Nollaa elämäsi! Kysy itseltäsi...

Astrologinen lehti viikolle

Pam YounghansKirjoittanut Pam Younghans.
(päivitetty sunnuntai-iltapäivällä)

Tämä viikoittainen sarake (päivitetty joka sunnuntai-iltapäivä) perustuu planeettamuutoksiin ja tarjoaa näkökulmia ja oivalluksia, jotka auttavat sinua hyödyntämään nykyisiä energioita parhaalla mahdollisella tavalla. Lue lisää

On myös erittäin hyödyllistä lukea uudelleen viime viikon astrologinen lehti koska se antaa 20 / 20-näkymän tapahtumista ja voi tarjota monia "ah-ha" -näkökulmia.

MUUT LISÄTIEDOT:

* Olitpa taistelemassa syöpää tai kokemusta Matka on yksilöllinen valinta

* Deviant Behavior: Miksi se vie sinut väkijoukkoon

* Hellävarainen vanhemmuus: Lasten kurittaminen ilman palkkioita tai rangaistuksia

* Paikalliset uusiutuvan energian yritykset voivat auttaa sinua säästämään rahaa

* Miten musiikki auttaa ratkaisemaan syvimmät sisäiset konfliktit

ja lisää ... Lisäämme verkkosivustoon useita artikkeleita joka viikko. Sen sijaan, että luet ne kaikki täällä, voit käydä jokaisessa osassa mielenkiinnon mukaan. Jokainen alla mainittu osa on suunniteltu omaksi "mini-verkkosivustoksi".

Tutustu inspiroiviin artikkeleihin Asuminen Harmoniassa:

"Asuminen Harmoniassa"-osio sisältää artikkeleita Terveys ja hyvinvointi, Koti ja puutarha, Lemmikkieläimet, Vapaa-aika ja luovuus, Rahoitus ja ura sekä Tiede ja tekniikka.

Tutustu Insightful Artikkeleihin Henkilökohtaista kehitystä:

"Personal Development"alue kattaa asenneasetukset (joihin kuuluvat pelko, viha, kiitollisuus, anteeksianto), intuitio ja tietoisuus, suhteet ja vanhemmuus, hengellisyys ja tietoisuus (mukaan lukien meditaatio) sekä onnellisuus ja menestys.

Tutustu informatiivisiin artikkeleihin Sosiaalinen ja poliittinen:

"Sosiaalinen ja poliittinen"kattaa aiheet, jotka vaikuttavat meihin henkilökohtaisesti, mutta käsittelevät" yhteiskunnallisempaa "tai" poliittisempaa "aluetta. Tämä alue käsittää ympäristö ja ilmasto, demokratia, oikeudenmukaisuus, epätasa-arvo, talous ja muut. Nämä aiheet vaikuttavat meihin henkilökohtaisella ja planeettatasolla ja ovat siis hyvin merkityksellisiä yhteiselle matkallemme maaplaneetalla.

EDITORIN VALINTA VIDEOT

* Jakaminen on hyödyllistä taloudelle ja ympäristölle (Beth Buczynskin kanssa)

* Miten tasapainotan elämää? (Vicki Higginsin kanssa)

* Mars Brain, Venus Brain (John Gray TEDxBendissä)

Jos haluat nähdä lisää videoita tällä viikolla, siirry osoitteeseen Videon kotisivu  or

Klikkaa tästä, jos haluat nähdä lisää videoita kohdasta "Living in Harmony";

Lisää videoita henkilökohtaisessa kehityksessä;

Lisää videoita aiheesta "Sosiaalinen ja poliittinen"

HELPPUL INNERSELF LINKIT:

lahjoita nyt 2Siirry luovutuslomakkeeseen napsauttamalla kuvaa.

Facebook | Twitter | InnerSelf Home

Käytä tätä linkkiä ostamaan Amazonista
Hinta on sama alhainen Amazon-hinta, ja saamme palkkion :-), joka auttaa meitä korvaamaan verkkosivuston käyttökustannukset: palvelimet, kaistanleveys, ohjelmapäivitykset jne.