nuori tyttö joukossa
Kuva Ewa Klejnot

InnerSelf toivottaa sisäisen itsesi tervetulleeksi.

Se, miten näemme asiat tai käsityksemme siitä, mikä on, vaikuttaa suuresti mielentilaamme. Voimme tehdä itsemme kurjaksi ideoilla, ajatuksilla, ennusteilla, oletuksilla, peloilla jne., Jotka voivat olla perusteettomia todellisuudessa. Joten tällä viikolla keskitymme käsityksen muuttamiseen ... joskus irtautumalla vanhoista asenteista ja uskomuksista ja toisinaan hankkimalla uutta tietoa.

Aloitamme Jude Bijoun kanssa, joka kirjoittaa aiheesta "Uusi ajatus ajatuksistamme ja kokemuksistamme"Seuraamme tätä, kun Alan Cohen kysyy"Oletko valmis ottamaan naamion pois?" - ja tämä ei tarkoita vain Covid -naamaria, vaan niitä maskeja, joita käytämme todellisen itsemme päällä ja jotka kätkevät sisäisen valomme.

Estämme usein itsemme nautinnon, runsauden ja onnellisuuden alueella rajoittavien ajatusten ja uskomusten vuoksi. Nämä uskomukset voivat estää meitä kokeilemasta juuri niitä asioita, joita etsimme - rakkautta, iloa ja onnea. Julia Paulette Hollenbery antaa meille uuden näkökulman "Nautinnon runsaus on mahdollista kaikille".

Tämän viikon artikkelissani kirjoitan aiheesta "Tien löytäminen ja virtaus elämän mysteerin kanssa". Tämä on artikkeli, joka luotiin ja jota käytettiin Daily Inspirationissa viime viikolla. Tämä on artikkelin täydellinen versio sekä ääni- ja videoversiot.

Robert Jennings, InnerSelf.comin toinen julkaisija, jakaa näkemyksensä ja tiedot "Miksi Google, Facebook ja Internet epäonnistuvat ihmiskunnassa ja pienissä kritiiteissä?". Toinen artikkeli, joka sisältää joitain tehokkaita tietoja, on"Lyijyaltistus lapsuudessa voi vaikuttaa aikuisen persoonallisuuteen".

Ja tavallinen astrologinen sarakkeemme on saatavana "Horoskooppiviikko: 18.-24". Pamin artikkelin ensimmäinen rivi liittyy käsitysten muutokseen, jota tarvitaan tällä hetkellä: "Munan täytyy murtua, jotta uusi elämä voi syntyä. Tällä viikolla planeetat tarjoavat energiaa, joka sekä edistää uutta kasvua että nopeuttaa vanhojen koteloiden irtoamista." Jotta uusi, rakastavampi maailma syntyisi, meidän on poistuttava kuorestamme ja alettava nähdä asiat uusin silmin ja rakastavalla sydämellä.

Vieritä alas, jotta löydät introja ja linkkejä uusiin artikkeleihin ja videoihin, jotka lisättiin verkkosivustolle tällä viikolla.

Toivotan nautittavaa oivaltavaa lukemista ja tietysti ihmeitä täynnä, iloa täynnä, terveyttä täynnä ja rakastavaa viikkoa.

Marie T. Russell
editor / kustantaja,
InnerSelf.com
"Uudet asenteet ... uudet mahdollisuudet"

Uudet artikkelit TÄMÄ VIIKKO

Useimmat artikkelit ovat saatavilla myös ääni- ja videomuodossa.
Katso linkit jokaisesta artikkelista.

Uusi ajatus ajatuksistamme ja kokemuksistamme

Jude Bijou
tyttö yllään hattu ajatuksissaan
Mitä maailmassa tapahtuu, se on vain sellaista kuin se on. Se, miten tulkitsemme muita ihmisiä, asioita ja tilanteita, on meistä itsestämme kiinni. Voimme joko laittaa negatiivisen tai positiivisen käänteen kokemukseemme.

Uusi ajatus ajatuksistamme ja kokemuksistamme (video)

Oletko valmis ottamaan naamion pois?

Alan Cohen
tyttö yllään Covid -naamio ulkona ja kantaa reppua
Valitettavasti Covid -pandemia on ollut karkea matka monille ihmisille. Jossain vaiheessa matka on ohi, ja siirrymme seuraavaan vaiheeseen, toivottavasti keräämme kokemuksia kokemuksesta, joka tekee seuraavasta vaiheesta paremman.

Oletko valmis ottamaan naamion pois? (Video)

Nautinnon runsaus on mahdollista kaikille

Julia Paulette Hollenbery
kaksi naista istuu nauraen
Meille kaikille on tarjolla paljon nautintoa, paljon enemmän kuin tällä hetkellä elämme. Se on vapaasti kaikkien saatavilla ilman syrjintää tai kustannuksia. Se on jatkuvasti käytettävissä joka hetki ja joka vuorovaikutuksessa ...

sisäinen tilausgrafiikka

Nautinnon runsaus on mahdollista kaikille (video)

Tien löytäminen ja virtaus elämän mysteerin kanssa

Marie T. Russell, InnerSelf.com
ihmiset kävelevät ja pyöräilevät puiston läpi
Elämä. Se on jotain, joka meillä kaikilla on yhteistä, riippumatta uskonnostamme, rodustamme, sukupuolestamme tai mistä tahansa. Me olemme elossa! Tämä tarkoittaa sitä, että meillä on jatkuvasti valintoja, olemme tietoisia siitä tai emme. Saamme valita ...

Tien löytäminen ja virtaaminen elämän mysteerin avulla (video)

Robert Jennings, InnerSelf.com
Internet -yritysten logot
Yhä selvemmin näkyy pimeä puoli, joka peittää Internetin ja levittää epätarkkuuksia, valheita ja propagandaa aavistamattomalle yleisölle.

Miksi Google, Facebook ja Internet epäonnistuvat ihmiskunnassa ja pienissä arvostelijoissa (video)

Lyijyaltistus lapsuudessa voi vaikuttaa aikuisen persoonallisuuteen

Ted Schwaba, psykologian tutkijatohtori
nuori mies yllään suojamaski
Lapsilla, jotka ovat kasvaneet alueilla, joilla on enemmän ilmakehän lyijysaasteita, kasvoi vähemmän ...

Horoskooppiviikko: 18.-24

Pam Younghans
Täysikuu yötaivaalla
Tämä viikoittainen astrologinen lehti perustuu planeetan vaikutuksiin ja tarjoaa näkökulmia ja oivalluksia, jotka auttavat sinua hyödyntämään nykyisiä energioita parhaalla mahdollisella tavalla. Tätä saraketta ei ole tarkoitettu ennustamiseen. Omat kokemuksesi määritellään tarkemmin siirtymillä henkilökohtaiseen kaavioon.

Horoskooppiviikko: 18. - 24. lokakuuta 2021 (video)

? Sisäsi ?Tehdä? Listaa?

? Jos ostat Amazonissa, käytä tätä linkkiä: http://www.amazon.com/?tag=innerselfcom Kustannuksesi ovat samat ja saamme palkkiona jopa 5%. Jokainen vähän auttaa!

? Jaa InnerSelf-artikkeleita ja päivittäistä inspiraatiota ystäviesi kanssa sosiaalisen median ja muuten.

? Olemme myös tyytyväisiä (ja kutsumme) palautetta ... Jos haluat lähettää meille kommenttisi, siirrä jokaisen sivun ylävalikon "Tämä ja se" -kohdan päälle ja napsauta "Ota yhteyttä" -painiketta.

HELPPUL INNERSELF LINKIT:

Facebook | Twitter | InnerSelf Home

Käytä tätä linkkiä ostamaan Amazon:

Hinta on sama, ja saamme palkkion :-) joka auttaa meitä korvaamaan verkkosivuston käyttökustannukset: palvelimet, kaistanleveys, ohjelmapäivitykset jne.