avoin käsi, jonka päälle loistaa valo
Kuva Jackson David

InnerSelf toivottaa sisäisen itsesi tervetulleeksi.

Jotta voimme antaa ja/tai saada, tarvitsemme avoimen käden (ja avoimen mielen ja avoimen sydämen). Sulkeutuminen millään tavalla estää energian, elämän, rakkauden virtauksen. Elämä antaa meille monia siunauksia ja haasteita, ja kun pysymme avoimina kaikelle, löydämme lahjan jokapäiväisen elämämme jokaiselta osa-alueelta.

Yksi niistä asioista, joille on oltava avoin, on kiitollisuus sekä antamisessa että vastaanottamisessa. On monia asioita, joista olla kiitollisia, ja meidän on ehkä pohdittava, kuinka lisätä kiitollisuutta päivittäiseen asenteiden ja tekojemme valikoimaan - kiitollisuutta itseämme, muita kohtaan ja myös upealle Maa-äitillemme, joka myös käy läpi hänen omia haasteita.

Kun avaamme kätemme ja sydämemme, voimme olla yhteydessä muihin (ja koko maailmaan) avoimemmalla ja rakastavammalla tavalla. Tämä on tie omaan parantumiseenmme ja maailman parantumiseen. On aika avata kätemme ja sydämemme, antaa ja vastaanottaa monia siunauksia, jotka meidän on annettava (ja saatava).

Vieritä alas nähdäksesi uudet artikkelit ja videot, jotka on lisätty verkkosivustolle tällä viikolla.

Ole hyvä vieraile YouTube-kanavallamme ja tilaa. Kiitos.

Toivotan nautittavaa oivaltavaa lukemista ja tietysti ihmeitä täynnä, iloa täynnä, terveyttä täynnä ja rakastavaa viikkoa.

Marie T. Russell
editor / kustantaja,
InnerSelf.com
"Uudet asenteet ... uudet mahdollisuudet"

UUTTA TIETOJA TÄSTÄ VIIKKO

Onko kiitollisuus puuttuva ainesosa elämästämme ja maailmastamme?

David C. Bentall

kuva planeetta Maasta, jossa vauva on yhdistetty siihen napanuoralla

Kiitollisuus on kuin uusi linssi, jonka läpi katsoa maailmaa ja omaa osaamme siinä.

Ihme myrskyssä

Barry Vissell

valtava myrskyn tuntema puu ja propaanisäiliö, joka lepää kulmassa osittain ilmassa.

Ihmiset ovat vuosien mittaan kehottaneet meitä poistamaan tämän puun, koska he ovat pelänneet sen kaatuvan taloomme. Tämä jättiläinen oli selvästi nojautunut pois rakennuksistamme.

Kuinka koirat tekevät meistä enemmän ihmisiä

sisäinen tilausgrafiikka

Enkeli koira

Oletko koskaan ihmetellyt, miksi koiraa rakastavat ystäväsi eivät voi lakata puhumasta nelijalkaisista kuolaa tuottavista karvapalloistaan?

5D-tietoisuus on talossa (tai navetassa)

Tammy Billups

pieni lintu istuu oksalla ja iso punainen sydän oksalla

Eläinkumppanimme kulkevat läpi elämän joka päivä. . . vaistomaisesti navigoimalla tietoisuuden viidennessä ulottuvuudessa.

Voiko vihreä tee olla haitallista terveydelle?

Bryant Lusk

teetä käärittynä perinteisissä kupeissa ja teekannuissa

Vihreä tee on jatkuvasti mukana maailman terveellisimpien juomien luettelossa, ja hyvästä syystä.

Onko sinulla psykopaattisia taipumuksia?

InnerSelfin henkilökunta

oletko psykopaatti 3 31

Olisi harvinaista, jos hänellä ei olisi psykopaattisia taipumuksia. Tee tämä testi ja katso kuinka monta sinulla on.

Teini-ikäisten syömishäiriöt yli kaksinkertaistuivat pandemian aikana

Sydney Hartman-Munick

teini-ikäisten syömishäiriöt 4 2

Vaikka asiantuntijat eivät tiedä tarkalleen, miksi syömishäiriöt kehittyvät, tutkimukset osoittavat, että kehon tyytymättömyys ja halu laihtua ovat avaintekijöitä. Tämä voi tehdä keskusteluista painosta ja terveellisestä käyttäytymisestä erityisen hankalaa teini-ikäisten ja nuorten aikuisten kanssa.

Miksi jotkut ihmiset menettävät aksenttinsa, mutta toiset eivät

Jane Setter

kaksi ihmistä keskustelemassa

Tapa, jolla henkilö puhuu, on olennainen osa hänen identiteettiään. Se on heimoa ja merkitsee puhujan kuuluvaksi johonkin sosiaaliseen ryhmään. Aksentit ovat merkki kuulumisesta niin paljon kuin jotain, joka erottaa yhteisöjä.

Tiedostamattomat ennakkoluulot estävät edelleen naisia ​​lääketieteessä

Jennifer R. Grandis

lääketieteen ammattilaiset käytävällä

Jos työskentelet yrityksessä, yliopistossa tai suuressa organisaatiossa, olet todennäköisesti käynyt läpi pakollisen koulutuksen, jonka tarkoituksena on taistella sukupuoleen ja rotuun perustuvaa syrjintää vastaan ​​työpaikalla.

Sulkeminen on myytti: kuinka käsitellä surua kouluammuskelun jälkeen

Philip J. Lazarus

äiti pitelee tyttärensä kädestä tämän palatessaan kouluun

Sulkeminen on myytti: Kuinka auttaa opiskelijoita ja opettajia käsittelemään surua kouluammuskelun jälkeen.

Pääsiäisen keskiaikainen historia: kunnianloukkaus, salaliitto ja vapauden toivo

Miri Rubin

Pääsiäisen keskiaikainen historia: kunnianosoitus, salaliitto ja toivo vapaudelle

Huhtikuun 5. päivänä 2023 juutalaiset perheet ja heidän ystävänsä juhlivat pääsiäisviikon ensimmäistä yötä vuoden viihtyisin kokoontumisella: Seder-ateria.

Aivoilla on toimitusketjuongelmia – Neuronit tyytyvät siihen, mitä saavat

Suzana Herculano-Houzel

Aivoilla on toimitusketjuongelmia ja neuronit pärjäävät sen kanssa, mitä he saavat

Neurotieteilijät ovat pitkään olettaneet, että neuronit ovat ahneita, nälkäisiä yksiköitä, jotka vaativat enemmän energiaa aktivoituessaan, ja verenkiertojärjestelmä noudattaa sitä tarjoamalla niin paljon verta kuin ne tarvitsevat toimintansa ruokkimiseen.

Tämä kurssi kysyy: "Mitä on mindfulness?" – Älä odota yksiselitteistä vastausta

Kevin C. Taylor

Tämä kurssi kysyy: "Mitä on mindfulness?"

Amerikkalaisen professorin Jon Kabat-Zinnin ansioksi luetaan sen tyyppisen mindfulnessin popularisoiminen, joka on saanut kiinni ei-buddhalaisten keskuudessa nykyään, alkaen hänen "mindfulness-pohjaisesta stressin vähentämisohjelmastaan" 1970-luvulla.

Totuus ei-sanallisten vihjeiden lukemisesta

Geoff Beattie

mies ja nainen istuvat vastakkain ja keskustelevat

Useimmat meistä ovat kuulleet siitä, että jos laitat kätesi ristiin rintakehän päälle, tunnet olosi puolustavaksi tai jos pyörittelet hiuksiasi puhuessasi, tunnet olosi hermostuneeksi – mutta onko näissä kehonkielen stereotypioissa todella mitään totta?

Mikä lasketaan epäsosiaaliseksi käytökseksi?

Kirsty-Louise Cameron

nuori mies, jolla on huppari ruiskuttamalla graffitia seinälle

On selvää, että kaiken tyyppiset poliitikot ovat yhtä mieltä siitä, että epäsosiaalisen käyttäytymisen lopettaminen on tärkeää. Mutta mikä tarkalleen ottaen lasketaan epäsosiaaliksi?

Ennustelijat ovat olleet suosittuja pitkästä historiasta huolimatta vaimentamassa heidät

William G Pooley

ennustajat

Hänen kuolemansa jälkeen 9. maaliskuuta 2023 julkkikset ja asiakkaat ovat osoittaneet kunnioitusta Margaret Ann Lakelle, joka tunnetaan paremmin taiteilijanimellään "Mystic Meg". Viisi vuosikymmentä kestäneen uransa aikana Mystic Meg siirtyi horoskooppien kirjoittamisesta voittajien ennustamiseen suorassa National Lottery -lähetyksessä vuosina 1994–2000.

Kertooko kehonkieli meille, onko joku rehellinen?

Aldert Vrij

henkilö seisoo kädet selän takana ja sormet ristissä

Mietitkö koskaan, voisitko läpäistä valheentunnistustestin tai kuvitella, millaista olisi lukea ihmisten kehonkieltä?

Alastomia naisia ​​on pitkään nähty uhkana

Victoria Bateman

John Collierin Lady Godiva (1898).

Neljännen vuosisadan puolivälissä eKr. muinainen kreikkalainen nainen nimeltä Phryne riisui vaatteensa ja käveli alasti mereen Poseidonin juhlassa.

Mikä on järjestelmäriski ja miten se johtaa pankkikriisiin?

Spiros Bougheas

säästöpossu kääntyi ylösalaisin

Kuinka on mahdollista, että SVB:n kaltaisen suhteellisen pienen rahoituslaitoksen romahtaminen voi olla niin tarttuvaa, että sillä on maailmanlaajuisia seurauksia, mukaan lukien 167-vuotiaan rahoituslaitoksen, kuten Credit Suissen, kaatuminen?

Sisäänotto

Robert Jenningsin kanssa

Kuka tuhoaa amerikkalaisen demokratian?

joka tuhoaa demokratian 3 27jpg

Äskettäisessä Quinnipiac-yliopiston kyselyssä useimmat amerikkalaiset ilmaisivat huolensa siitä, että demokratia on vaarassa romahtaa.

Tarvitsevatko he todella vielä enemmän tappavia aseita?

aseen ohjaus 3 29

Vaikka hyökkäysaseiden tyylillä ei ole väliä niiden todellisen käytön kannalta, kaksi muuta tekijää liittyvät näiden aseiden ja muiden vastaavien ominaisuuksien käyttöön...

Huijaa minua kerran, häpeä sinua - huijaa minua kahdesti, häpeä minua

veteraanit trumpille 4 1

Ajaessani ympäri kaupunkia toissapäivänä näin auton, joka pisti silmääni. Sen takaosaan oli kiinnitetty lukuisia puskuritarroja, joista yhdessä todettiin, että kuljettaja oli Vietnamin eläinlääkäri. Kun tulin lähemmäksi, huomasin, että autoa ajanut mies oli vanhempi herrasmies, kuten minä.

Sananlaskujen kinkkuvoileivän syyttäminen

nosta syytteeseen kinkkuvoileipä 3 31

Maan johtajan saattaminen vastuuseen virassa tehdyistä rikoksista on ratkaisevan tärkeää oikeusvaltioperiaatteen ylläpitämiseksi, yleisen luottamuksen säilyttämiseksi ja tulevien viranhaltijoiden pelotteena.

Tämän viikon päivittäiset inspiraatiot

InnerSelfin päivittäinen inspiraatio: Keskitetty, hereillä ja rauhallinen

John Cianciosi

Kaksi iloista afrikkalaista lasta kantamassa vesiämpäriä päässään

2. huhtikuuta 2023 – Voimme olla keskittyneempiä, hereillä ja rauhallisempia keskellä päivittäistä toimintaa.

InnerSelfin päivittäinen inspiraatio: anteeksianto ja suvaitsevaisuus

Carla Wills-Brandon, tohtori

päivänkakkara on monivärisiä terälehtiä

1. huhtikuuta 2023 - Sen tunnustaminen, että olemme kaikki henkisiä olentoja, on auttanut minua olemaan anteeksiantavampi ja suvaitsevaisempi itseäni ja muita kohtaan.

InnerSelfin päivittäinen inspiraatio: siirtyminen iloksi

AlixSandra Parness, DD

iloinen lapsi

31. maaliskuuta 2023 - Tehokkain asia, jonka voit tehdä joka hetki, on valita ilo.

InnerSelfin päivittäinen inspiraatio: Tee hyvää, ole hyvä

Shari Arison

käsi, jossa on tyylitelty sydän

30. maaliskuuta 2023 - Meillä on valta korvata vanhat uskomukset, jotka eivät enää toimi, tekemällä hyvää.

InnerSelfin päivittäinen inspiraatio: virtaa muutoksen mukana.

Jean Walters

ihmishahmo seisoo käsivarret ojennettuina toisiinsa punottujen ympyröiden verkoston edessä

29 - Voit oppia virtaamaan muutoksen mukana.

InnerSelfin päivittäinen inspiraatio: Valitse onnellisuus

James D.Baird

pieni lapsi kävelee kiviseinän päällä isän seisoessa hymyillen ja pitäen lapsen kädestä

28. maaliskuuta 2023 - Tiedät onnen, kun näet, kuulet ja tunnet sen.

InnerSelfin päivittäinen inspiraatio: Yhteys ja yhteistyö

Marc Lesser

kaksi nyrkkiä törmäämässä peukalolla

27. maaliskuuta 2023 - Voimme siirtyä kohti elämää, jossa on enemmän merkitystä ja tyytyväisyyttä, enemmän yhteyttä, terveyttä ja yhteistyötä.

Tämän viikon astrologinen katsaus

Astrologinen yleiskatsaus ja horoskooppi: 3.-9

Pam Younghans

täysikuu osittain puun siluetin takana

Tämä viikoittainen astrologinen lehti perustuu planeetan vaikutuksiin ja tarjoaa näkökulmia ja oivalluksia, jotka auttavat sinua hyödyntämään nykyisiä energioita parhaalla mahdollisella tavalla. Tätä saraketta ei ole tarkoitettu ennustamiseen. Omat kokemuksesi määritellään tarkemmin siirtymillä henkilökohtaiseen kaavioon.

Katso linkki Astrologisen yleiskatsauksen videoversioon alla olevasta videoosiosta.

Tällä viikolla YouTubeen lisätyt videot

Astrologinen yleiskatsaus: 3. - 9. huhtikuuta 2023

InnerSelfin päivittäinen inspiraatio 2

InnerSelfin päivittäinen inspiraatio 1

InnerSelfin päivittäinen inspiraatio 31

InnerSelfin päivittäinen inspiraatio 30

InnerSelfin päivittäinen inspiraatio 29

InnerSelfin päivittäinen inspiraatio 28

Päivittäinen inspiraatio 27. maaliskuuta 2023

? Sisäsi ?Tehdä? Listaa?

? Jos ostat Amazonissa, käytä tätä linkkiä: http://www.amazon.com/?tag=innerselfcom Kustannuksesi ovat samat ja saamme palkkiona jopa 5%. Jokainen vähän auttaa!

? Jaa InnerSelf-artikkeleita ja päivittäistä inspiraatiota ystäviesi kanssa sosiaalisen median ja muuten.

? Olemme myös tyytyväisiä (ja kutsumme) palautetta ... Jos haluat lähettää meille kommenttisi, siirrä jokaisen sivun ylävalikon "Tämä ja se" -kohdan päälle ja napsauta "Ota yhteyttä" -painiketta.

HELPPUL INNERSELF LINKIT:

Facebook | Twitter | InnerSelf Home

Käytä tätä linkkiä ostamaan Amazon:

Hinta on sama, ja saamme palkkion :-) joka auttaa meitä korvaamaan verkkosivuston käyttökustannukset: palvelimet, kaistanleveys, ohjelmapäivitykset jne.