pieni lapsi kannettavalla tietokoneella puhumassa isoäitinsä kanssa istumassa ulkona piknikkorin kanssa
Kuva Sasin Tipchai

InnerSelf toivottaa sisäisen itsesi tervetulleeksi.

Hyvä kommunikaatio on perusta sopusoinnussa itsemme ja muiden kanssa. Tämä sisältää yhteydenpidon työtovereiden, perheenjäsenten, ystävien, eläinten, itseemme sekä kenen tahansa kanssa, jonka kanssa olemme tekemisissä. Tällä viikolla tarkastelemme erilaisia ​​tapoja kehittää viestintätaitojamme. Ja tietysti meillä on myös monia artikkeleita monista muista aiheista.

Vieritä alas nähdäksesi uudet artikkelit ja videot, jotka on lisätty verkkosivustolle tällä viikolla.

Ole hyvä vieraile YouTube-kanavallamme ja tilaa. Kiitos.

Toivotan nautittavaa oivaltavaa lukemista ja tietysti ihmeitä täynnä, iloa täynnä, terveyttä täynnä ja rakastavaa viikkoa.

Marie T. Russell
editor / kustantaja,
InnerSelf.com
"Uudet asenteet ... uudet mahdollisuudet"

Uudet artikkelit TÄMÄ VIIKKO

Jotkut esitellyistä artikkeleista ovat myös ääni- ja videomuodossa.
Katso linkit jokaisesta artikkelista.

Elä harmoniassa kunnioittaen kaikkia

Marie T. Russell, InnerSelf.com
kierre
Kävele sisäisen ohjauksen kanssa sopusoinnussa ympäristösi ja muiden kanssa. Edessäsi olevat esteet alkavat hajota.

Elä harmoniassa kaikkia kunnioittaen (Video)

5 asennetta hyvän kommunikoinnin tukemiseen eläinten kanssa

Nancy Windheart, Interspecies-viestinnän opettaja
mies ja hänen koiransa, kasvot poispäin toisistaan, istumassa puiston penkillä
Olen useiden vuosien aikana opettanut eläinkommunikaatiota, ja olen huomannut, että on olemassa tiettyjä asenteita, jotka tukevat ihmisiä saamaan takaisin luonnollisen, synnynnäisen kykynsä kommunikoida kaiken elämän kanssa.

5 asennetta hyvän kommunikoinnin tukemiseen eläinten kanssa (Video)

sisäinen tilausgrafiikka

Seitsemän tapaa, joilla voit osoittaa kunnioitusta monipuolista tiimiäsi kohtaan

Kelly McDonald, kirjan kirjoittaja; On aika puhua kilpailusta töissä
ryhmä monirotuisia yksilöitä seisomassa ryhmäkuvaa varten
Kunnioitus on syvästi merkityksellistä, mutta antaminen ei maksa mitään. Tässä on tapoja, joilla voit osoittaa (ja mallintaa) kunnioitusta erilaisia ​​työtovereitasi kohtaan riippumatta siitä, keitä he ovat tai mikä heidän asemansa on organisaatiossasi...

Johdatus muinaiseen mesoamerikkalaiseen eläinsymboliikkaan

Erika Buenaflor, MA, JD, kirjan kirjoittaja: Eläinlääketiede
haikara pesällään kyydissä korkealle laskevan auringon yläpuolelle
Muinaisen MesoAmerikan ihmiset ymmärsivät suurelta osin ympärillään olevan eläimistön liittyvän pyhyyteen ja kosmoksen ilmentymiin.

Matka raivosta mindfulnessiin

Ruth King, kirjan kirjoittaja Tietoisena rodusta: Rasismin muuttaminen sisältä ulospäin
keskipitkän oppiminen 4 26
Vuonna 1985 näin unta. Olin suorittanut ylioppilastutkinnon ja muutin Santa Cruziin, Kaliforniaan, jota monet kutsuivat henkisen materialismin mekkaksi, ja hyödynsin sitä täysin.

Kuinka auttaa teini-ikäisiä vähentämään emotionaalista ahdistustaan

Kevin Kuehn ja Kevin King, Washingtonin yliopisto
nuorten masennus 4 30
Tunteet ovat hankalia asioita. Niiden avulla ihmiset voivat rakastua, käydä sotaa ja, kuten käy ilmi, harjoittaa itsensä vahingoittamista.

Anteeksi äiti, teinit alkavat virittää 13

Erin Digitale, Stanfordin yliopisto
teinien viritys 4 30
Aivan kuten vauva osaa virittää äitinsä äänet, nuori osaa virittyä uusiin ääniin. Teini-ikäisenä et tiedä tekeväsi tätä. Olet vain sinä. Mielesi on yhä herkempi ja houkuttelevampi näille vieraille äänille.

Miksi yli 50-vuotiaat eroavat massasta

Carlos Carrillo-Tudela, Essexin yliopisto et ai
työvoiman jättäminen 4 30
Ison-Britannian taloudella on ongelma yli 50-vuotiaiden kanssa: COVID-pandemian jälkeen he ovat jättäneet työvoiman massiivisesti aiheuttaen päänsärkyä yrityksille ja hallitukselle.

Miksi useimmat ihmiset eivät tee mitään nähdessään kiusaamista ja kuinka toimia

Kara Ng, Manchesterin yliopisto ja Karen Niven, Sheffieldin yliopisto
miten käsitellä kiusaamista 4 30
Kuvittele, että olet töissä ja näet kollegasi toistuvasti kiusaavan toista kollegaa. Mitä sinä tekisit?

Päivittäinen inspiraatio: 1. toukokuuta 2022

juliste Namastésta ja tulkinnasta
sana Namaste yksinkertaisessa muodossaan tarkoittaa "Kumartan sinua" ja tulkitaan edelleen...

Päivittäinen inspiraatio: 30. huhtikuuta 2022

Marie T, Russell, InnerSelf.com
ääriviivat naisesta, joka seisoo kukkulan laella ja jonka sanat OLE ITSE valaistu kirkkaasti taivaalla
Eläminen todellisessa harmoniassa tarkoittaa elämää sosiaalisen tietoisuuden tilassa, tietoisena kaikkien korkeimmasta hyvästä, ei vain omasta hyvästämme.

Kuinka suojata perhettäsi kauhistuttavilta uutiskuvilta

Arash Javanbakht, Waynen osavaltion yliopisto
kuvan Breaking Newsin mastheadista uutisissa
Venäjän hyökkäys Ukrainaan on katkera muistutus siitä, että niille kauhistuttaville kärsimyksille, joita ihmiset ovat joskus valmiita aiheuttamaan muille, ei ole loppua.

Voiko matkapuhelimesi saada viruksen?

Ritesh Chugh, CQUniversity Australia
joku katsoi matkapuhelintaan juoessaan kahvia
Lähes 84% Maailman väestöstä, joka omistaa nyt älypuhelimen, ja riippuvuutemme niistä kasvaa koko ajan, näistä laitteista on tullut houkutteleva väylä huijareille.

Päivittäinen inspiraatio: 29. huhtikuuta 2022

verkkoon liitetyt ihmiset
Kun etsimme harmoniaa itsessämme ja muiden kanssa, aloitamme toivostamme tai aikomuksestamme saavuttaa tuo tavoite.

Päivittäinen inspiraatio: 28. huhtikuuta 2022

Elä harmoniassa kunnioittaen kaikkia
Kun asioita tapahtuu ympärillämme ja meille, saatamme olla hämmentyneitä siitä, mihin suuntaan otamme.

Päivittäinen inspiraatio: 27. huhtikuuta 2022

Marie T, Russell, InnerSelf.com
aikuisen varjo yöllä kaupungin valojen alla
Meillä kaikilla on varjominä tai -minät. Tämä on osa itseämme, jota emme tunnusta, jonka olemassaolon kiellämme.

Leikkaa itsesi ja muut löysät: tarvitsemme lisää aikaa kokeiluun ja epäonnistumiseen

Maroš Servátka, Macquarie Graduate School of Management
ottaa aikaa kokeiluun 4 26
Vuonna 1928 skotlantilainen mikrobiologi Alexander Fleming huomasi stafylokokkibakteereita tutkiessaan petrimaljoissaan homeen estäneen sen kasvua. Hän kokeili, mikä johti penisilliinin, ensimmäisen antibiootin, löytämiseen.

Miksi runsas energiankäyttö ei johda onneen rikkaissa maissa?

Josie Garthwaite, Stanfordin yliopisto
valaistus ei johda onneen 4 26
Korkea energiankulutus tuo vain vähän hyötyä terveydelle ja hyvinvoinnille rikkaammissa maissa uuden tutkimuksen mukaan.

Aseet ovat lasten suurin kuolinsyy Yhdysvalloissa

University of Michigan
lasten asekuolemat 4 26
Uuden liittovaltion tietojen analyysin mukaan ampuma-aseet ovat ohittaneet moottoriajoneuvot lasten ja nuorten johtavana kuolinsyynä Yhdysvalloissa.

Hajanainen Amerikka etsii moraalista selkeyttä sodassa demokratiaa vastaan

Liam Kennedy, Dublinin yliopisto
suojella amerikkalaista demokratiaa 4 26
Ukrainan sota on kuluttanut amerikkalaisia ​​intensiivisen medianäkyvyyden ansiosta. Tämä on epätavallista. Ulkoasiat eivät yleensä kuluta amerikkalaista yleisöä, ellei Yhdysvallat ole suoraan mukana ja amerikkalaisten henki on vaarassa.

Päivittäinen inspiraatio: 26. huhtikuuta 2022

Marie T, Russell, InnerSelf.com
oppilaat luokkahuoneessa, jonka taululle on kirjoitettu sana "Life".
Elämän koulu ei ole vailla ylä- ja alamäkiään, oppituntejaan ja palkintojaan. Jotkut opetukset tulevat ilon kautta, kuten...

Lähitulevaisuuden voimalaitos on hybridi

Joachim Seel et al (Berkeley National Laboratory)aurinko on tulevaisuuden voimalaitos 4 25
Vaikka 2000-luvun ensimmäisellä vuosikymmenellä maakaasun tuotanto kasvoi valtavasti ja 2010-luku oli tuulen ja auringon vuosikymmen, varhaiset merkit viittaavat siihen, että 2020-luvun innovaatio voi olla "hybridivoimaloiden" puomi.

Miksi itsesi tuijottaminen zoomilla on vakavia seurauksia mielenterveydelle?

Roxanne Felig ja Jamie Goldenberg, Etelä-Floridan yliopisto
zoomaus vaarallinen itsekäsitys 4 25
Muutaman viime vuoden aikana ihmiset ympäri maailmaa ovat viettäneet enemmän aikaa videokeskusteluohjelmissa, kuten Zoom ja FaceTime, kuin koskaan ennen.

Päivittäinen inspiraatio: 25. huhtikuuta 2022

nainen hymyilee
Nosta äänesi ylistykseen ja anna ilon virrata olemuksesi läpi.

Partaalla

Vaikka me InnerSelfissä pyrimme esittämään inspiroivan ja positiivisen näkemyksen elämästä ja tapahtumista, toisinaan tarvitaan hieman ankarampaa lähestymistapaa, kun totuudet ovat räikeitä ja niihin on puututtava. Sitä tämä jakso on Partaalla tekee: valaisee asioita, jotka ovat kiireellisiä ihmiskunnalle ja planeetalle.

Isänmaallisen kasvatuksen tavoitteena on luoda Putinin uskollinen sukupolvi

Jennifer Mathers, Aberystwythin yliopisto ja Allyson Edwards, Warwickin yliopisto
venäläisten lasten indoktraatio 4 25
Kun Venäjä siirtää Ukrainan ”erityissotaoperaationsa” painopisteen Donbasin alueelle, taisteluilla ei näytä olevan loppua. Uhrien määrä lisääntyy molemmin puolin.

Trumpin GOP-hyökkäystä vastaan ​​– Demarit toimivat kuin peura ajovaloissa

Ralph Nader
peura ajovaloissa 5 1
Jotain juurtuneissa byrokratioissa on, jotka ylittävät kansakunnat ja kulttuurit. Kun byrokratiat kohtaavat odottamattomia tai uusia haasteita, ne jähmettyvät – kuin hirvi ajovaloihin päin.

Mitä Twitterillä ja demokratialla on vaakalaudalla, jos Trump palaa karkotuksesta?

Michael Humphrey, Coloradon osavaltion yliopisto
 trump Twitterissä 4 30
Twitterin veto voi olla Trumpille vastustamaton. Trump oli sivuston tuottelias käyttäjä ennen kuin hänet erotettiin alustalta Twitterissä "uhan yllyttämistä väkivaltaan" 6 Capitol-hyökkäyksen jälkeen.

Vuoteen 2050 mennessä nettolla on suuri ajoitusongelma, jota teknologia ei pysty ratkaisemaan

Mark Diesendorf, UNSW Sydney
ilmasto ja teknologia 5 1
Monet ilmastoaktivistit, tiedemiehet, insinöörit ja poliitikot yrittävät vakuuttaa meille, että ilmastokriisi voidaan ratkaista nopeasti ilman elämäntapojen, yhteiskunnan tai talouden muutoksia.

Tämän viikon astrologinen katsaus

Astrologinen yleiskatsaus ja horoskooppi: 2.-8

Pam Younghans, NorthPoint Astrology
Aamun aurora Læsøn yllä, Tanskassa.
Tämä viikoittainen astrologinen lehti perustuu planeetan vaikutuksiin ja tarjoaa näkökulmia ja oivalluksia, jotka auttavat sinua hyödyntämään nykyisiä energioita parhaalla mahdollisella tavalla. Tätä saraketta ei ole tarkoitettu ennustamiseen. Omat kokemuksesi määritellään tarkemmin siirtymillä henkilökohtaiseen kaavioon.

Astrologinen yleiskatsaus ja horoskooppi: 2.-8 (Video)

? Sisäsi ?Tehdä? Listaa?

? Jos ostat Amazonissa, käytä tätä linkkiä: http://www.amazon.com/?tag=innerselfcom Kustannuksesi ovat samat ja saamme palkkiona jopa 5%. Jokainen vähän auttaa!

? Jaa InnerSelf-artikkeleita ja päivittäistä inspiraatiota ystäviesi kanssa sosiaalisen median ja muuten.

? Olemme myös tyytyväisiä (ja kutsumme) palautetta ... Jos haluat lähettää meille kommenttisi, siirrä jokaisen sivun ylävalikon "Tämä ja se" -kohdan päälle ja napsauta "Ota yhteyttä" -painiketta.

HELPPUL INNERSELF LINKIT:

Facebook | Twitter | InnerSelf Home

Käytä tätä linkkiä ostamaan Amazon:

Hinta on sama, ja saamme palkkion :-) joka auttaa meitä korvaamaan verkkosivuston käyttökustannukset: palvelimet, kaistanleveys, ohjelmapäivitykset jne.